16 Eylül 2016 Cuma

İzledim -Ki & Ka 2016 - Hint #Film




Adı: Ki and Ka
Tür: Romantik, Komedi
Yönetmenler:  R. Balki
Senarist: R. Balki, Rishi Virmani
Yayın Tarihi: 2016
Oyuncular: Kareena Kapoor, Amitabh Bachchan, Arjun Kapoor


Konusu;
Kim Kadın, Kim Koca.
İşkolik Kia ile Evkolik Kabir birbirlerine aşık olursa, ilişkiler tersine döner mi?

Yorumum;
Aslında bu filmi başta sevmiştim. Herkes sevdiği işi yapınca pek de sorun kalmaz diye ön yargıyla izlemeye başlamıştım. Herkes işini yapsa bile, bazı şeyler ters tepebilirmiş. Anladık. Evlilik zor, beklentileri karşılamak zor. Bir kadının, yaşadığını bir erkek yaşasa ne olurdu? sorusunun cevabını bulabilirsiniz. Ama hiç bir kadın Kia gibi olmak ister mi bilemedim. Ben istemezdim. Çünkü ne kadar işkolik olursan ol. Evde temizlik-yemek vs. işlerini yapan bir koca düşünemem sanırsam. Tamam birlikte yapalım eyvallah ama, tek ona yükleyemem kıyamam ben. Bir kere büyürken öyle şey görmedik. :D Babam hayatta öyle birşey yapmadı. Görünce garipserim, bünyeye ters. :D Sonuçta filmde de, işkolikle evkolik yer değiştirmeye başlayınca.. Olaylar büyüyor. Sonra veda geliyor ahan da dediğinde işkolik kızımızın özrüyle, düzelerek bitiyor. İzlenebilir bir film. Ev, mutfak dekarosyonu harika. Kabir gibi erkekler en azından Türkiye'de yok ya da çok azdır bence. :)


0 yorum:

Yorum Gönder