17 Eylül 2016 Cumartesi

İzledim - Doctors 2016 - Kdrama #Dizi






Yönetmen: Oh Choong Hwan
Senarist: Ha Myung Hee
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 20 Haziran 2016
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular: Kim Rae Won , Park Shin Hye , Lee Sung Kyung , Yoon Kyun Sang ...


Konusu;
Hye Jung çocukluğunda zor bir yaşam sürmüştür. Dövüşme konusunda gangsterlara taş çıkartan Hye Jung aynı zamanda üniversiteye girer. Zorlukların üstesinden gelip doktor olur.



Yorumum;
Park Shin'in bütün dizilerini izlemiştirim. Ama en güzeli bu değildi tabi. Kendisi biraz değişmiş o yanaklarında ki tombiklikten eser kalmamış.  Ama dizi fena sayılmazdı. Tıbbi dizileri seviyorsanız, daha da çok beğenebilirsiniz. Shin Hye dizinin ilk bölümlerinde tembel, yaramazlıkta ustalık yapmış babası bile onu terk etmişti babaannesine bırakıp.. Hong ise ilk bölümlerde öğretmen olarak görünen her rolünün hakkını veren gülüşüyle bile bitiren olayı harika bir adam. Sonralarda prof. dr. olarak karşımıza çıkıcak. :) İntikam duygusu ve hırs birleşince kötü şeyler olabilir. Eğer bir doktorsanız insanın kim olduğuyla değil insan olarak tedavi etmeleri gerektiğini vurgulayan. Aşk, nefret, kiin, hırs, çaba ... çoğu duyguyla burun buruna gelen bir dizi. İzlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim. Sonunu beğenmedim. Aslında beğendim ama beğenmedim. daha uzun olmalıydı ya da bir bölüm daha eklenmeli düğünleri olmalıydı. :( 


1 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkiniğinden geliyorum. takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil