4 Kasım 2015 Çarşamba

Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Peeling Gel



Merhaba, bugun yüz temizleme jelini çok sevdiğim ve peeling'iyle de epey anlaştığımız bir üründen bahsetmek istiyorum. Jeli hakkında yorumlarıma şuradan ulaşabilirsiniz.


Ürünün kokusu harika, ve peeling için içinde bulunan taneleri benim cildime göre yeterli büyüklükte. Öncelikle temizleme jeliyle, güzelce temizliyor ve ardından peeling olarak bu ürünü kullanıyorum cildimi daha da temizlemiş hissediyorum. Peeling jel içeriğindeki mikro tanecikler ve salistik asit sayesinde tıkalı gözenekleri derinlemesine temizleyip sıkılaştırmayı vaat ediyor.. Hafta da 2-3 kez bu peelingle cildimi yıkamak bana yeterli geliyor. Siz isterseniz her gün temizleme işleminden sonra da kullanabilirsiniz size kalmış bir durum. Cildinizi hergün temizlediğiniz de, sivilce, siyah nokta ve gözeneklerinizin sıkılaştığını vb. sorunlarınızın çokca azaldığını görüceksiniz. Ürünü bir çok yer de bulabilirsiniz, ve epey uygun fiyata.  Altta ki resim de ürünün içinde bulunan yeşil mikro taneleri görebilirsiniz. Ürün krem formunda olduğu için de oldukça kolay kullanılabiliyor.





Sizin ürün hakkında beğendiğiniz/beğenmediğiniz  bir şeyler varsa yorum bırakınız. :)

Sevgiler.

6 yorum:

  1. Öneri icin tesekkurler bende yeni bir peeling alacaktim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bunun turuncusunu kullanmıştım her gün temizleyici olarak evet güzel temizliyor fakat siyah noktalara gerçekten bir faydasını göremedim.Bu ürünlede alakası yok ben siyah noktaları gideren hiçbir ürün bulamadım temizlense bile yerine yenisi geliyor ne illetmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz temizleme işlemini, yüz temizleme fırçalarıyla düzenli şekilde yaparsan azalmalar oluyor. Elbette kökten bir çözüm ben de henüz bulabilmiş değilim. :)

      Sil
  3. evet fırça kullanmıştım ama daha sonra onlarda yüzü çiziyor falan diye okudum bir yerde ondan bıraktım fırçayı da.Olmadı yeniden bir deneyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz fırçası o kadar da sert yapıda değil ki yüzü çizdiğini ilkkez duydum. Ped şeklinde olan fırçalar da var silikon fırçalar onları da deneyebilirsin.

      Sil
    2. Yüz fırçası o kadar da sert yapıda değil ki yüzü çizdiğini ilkkez duydum. Ped şeklinde olan fırçalar da var silikon fırçalar onları da deneyebilirsin.

      Sil