14 Kasım 2015 Cumartesi

İzledim - My Love Eun Dong 2015 - Kdrama #Dizi




Adı: My Love Eun Dong  - Saranghaneun Eundonga
Yönetmen: Tae-gon Lee
Senaryo: Baek Mi-Kyeong
Yapım Yılı: 2015
Bölüm : 16
Ülke: Güney Kore
Tür: Romantik - Komedi
Oyuncular : Jin-mo Ju , Sa-rang Kim , Yoo-ri Kim , Tae-hun Kim , Yun-seo Kim , Kyeong-eup Nam , Seong-hyeon Baek



Konusu;
Popüler yıldız Ji Eun Ho (Joo Jin Moo) bir gün otobiyografisini yazmak ister. Kadınlar ile ilgili bir soru aldığında, 20 yıldır unutamadığı gerçek aşkı olan kadını bulmak istediğini anlatır. Bu dizi her şeyi olan bir adamın tek derdini , 20 yıldır sevdiği kadını unutamayışını konu alıyor.


Yorumum;
Bir aşk, nasıl bu kadar saf, temiz, içten olur ki. O ufacık çocukken bile koca bir aşk'ı büyüttü. Aynı aşk'a 2 defa yakalandılar, 2 defa kaybettiler. Üçüncü buluşmalarının sonunda, çok şükür! hüzünü ve mutluluğu yaşadılar. Bunları ayıran kendileri değil, ya kader dersiniz ya da insafsız insanlar dersiniz.. en çok kader gibi. Ne kadar kaybetip, ne kadar daha çoğunu kazandıkları izlenmeye değer bence. 

5 yorum:

  1. Ben de çok sevmiştim bu diziyi. 20 yıllık aşk cümlesi bile gel beni izle diyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. :) Bize böyle şeylerle gelsinler yeter ki :)

      Sil
  2. Bu dizinin ilk bölümlerini izledim ama büyüdükleri evreye geçemedim diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman geçmelisin diyeyim, yine yeniden. :)

      Sil