5 Ekim 2020 Pazartesi

İzledim - Clean with Passion for Now - Kdrama #Dizi



Tür: Romantik, Dram , Komedi 
Senarist: Aaengo (i) , Han Hee-Jung Yönetmen: Noh Jong-chan
Yapımcı: Jtbc , Park Jun-Seo , Kim Joo-suk 
Bölüm Sayısı : 16 
Yapım Yılı: 2018 
Dili: Korece 
Ülke: Güney Kore 
Başroldekiler: Kim You-jung,Yun Kyun-sang,Song Jae-lim 


 Konusu; 
Mysophobia (mikrop korkusu) olan bir adam (Yoon Kyun-Sang) ile kirliliğe aldırmayan bir kadının (Kim Yoo-Jung) arkasındaki aşk hikâyesini konu almaktadır.

 Yorumum; 
Biraz geç kalınmış bir dizi oldu benim için. Şu sıralar Türk televizyonlarında bolca izlediğimiz temizlik konulu diziler gibi bu da ilgimi çeken bir diziydi. Konusu üstte yazdığı için çok anlatmaya gerek aslında. Ben çok sevdim çoğu bölümlerini gülümsemekten agzım acıdı bile diyebilirim. Bizde genelde temizlik hastası olan kadınlara aşına olduğumuz için bir erkek olunca beni daha da çekti. Geleneksel kore dizilerinden di. Yine zengin erkek fakir kız mantığı vs. Bu tür hastalıkların çocukluktan geldiğini ve yenmek için çocukluğa inilmesi gerektiğini gayet net açıklamışlar. Sevdim, iyi ki izledim. Sizde izleyin. :)



0 yorum:

Yorum Gönder