16 Kasım 2017 Perşembe

Saray Sarması

Merhaba,

Bugün biraz tatlı birşeyler denemek istiyorum. :) Hamilelik dönemim boyunca  ( bu dönem hala devam ediyor tabi :) ) Gebelik şekeriyle başım dertte, ama canım fazlaca tatlı şeyler çektiği için doktorum da sütlü tatlıları yiyebileceğimi söylediği için. Puding gibimsi ama farklı birşey olsun istediğim " saray sarması " veya " paşa lokumu " deneyeceğim.

Bunu bir kaç kez denedim ama alt tabanı bir türlü tutturamadığımdan olsa gerek epeydir yapmadım. Tam tutacak bir yemek tarifleri bulunduran site arayışına girdim. Ve tam tutan ve lezzetli bir tarif buldum. Birebir aynısını yaptım. Tam istediğim kıvamda oldu. Nasıl mı yaptım, " Saray Sarması" adı altında geçiyor sitede, her bir noktasını güzelce açıkladıkları ve değindikleri için. Hiç zorlanmadan yaptım. Tarifi merak ediyorsanız Lezzet'i ziyaret edin derim. :) Yaptığım saray sarmasının fotosunu eklemeden geçemeyeceğim. Görüntüsü biraz daha donmam gerek desede de tadı harika oldu. :) Eşim de bende bayıldık.



Tatlı dışında denenmesi gereken çok fazla tarif var. Her biri harika görünüyor doğrusunu  :) Bilmediğim bir sürü yemek varmış. Kendime merak ettiklerimin listesini bile yaptım. Her birini zaman buldukça deneyip elimin lezzetine, lezzet katmayı planlıyorum. :) Siz de lezzetli bir şeyler yapmak istiyorsanız Lezzet'e bolca uğrayın.


Sevgiyle.


1 yorum: