13 Temmuz 2017 Perşembe

Sedirya - Goldium Anti - Aging Cilt Bakım Kremi

Merhaba, size epeydir kullanmaya çalıştığım bir bakım kreminden bahsetmek istiyorum. Sedirya markasına ait olan " Goldium Anti-Aging Cilt Bakım Kremi " Eczaneden epey ilaç vs. alınca ücretsiz yanında hediye verilmişti bu krem. Bitkisel doğal ürünlü bir krem olduğunu söylemişti eczanede ki bayan. Ama bana hiç öyle gelmedi. 
Cildime her sürdüğümde kokusu beni rahatsız edercesine kötüydü. nemlendirici özelliği azdı. Hücre yenileme özelliği olan ve ayrıca yaşlılık karşıtı olan bu krem bana kendini bir türlü sevdiremedi. Kokusu iyi olsa yine sevebilirdim..  İçeriğini ise resimi büyülterek görebilirsiniz; 
Yapısı krem formunda böyle yağlı değil, jel kıvamında gibi sürüldüğünde cilt emiyor hemen. Hassas bir cildim olduğundan, cildimde kremden kaynaklı veya havalardan mı tam bilemiyorum. Kızarıklıklar oluştu buda kendinden uzaklaşma sebebim oldu. İnternetten çoğu bitkisel ürünler satan mağazalarda var bu krem bana yaramadı ama her cilt aynı olmadığı için size yarayabilir belki. :)


Sevgiler.


1 yorum:

  1. Bir ara böyle bir krem vardı adeta mucize gibiydi :D Sizi de yeni keşfettim beni yalnız bırakmazsınız değil mi

    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil