4 Mart 2017 Cumartesi

NYC Get It All Ruj - 202 FabFUCHSIA

Uygun fiyatlı ruj arayışındaysanız, size göre renk skalası oldukça güzel olan bir seri Get It All serisi.. Bu ruju alalı epey zaman olmuştu. Ama hazır bahar gelmeye başlamışken, güneş ışıl ışılken... Pembiş rujlar pembiş allıklar tercih edilmeye başlamadan bu üründen bahsedeyiim dedim. 
Ürünün ambalajını sevdim. Fiyatına göre oldukça sağlam bir ürün. Diğer rujlara göre, biraz ince ve uzun yapıda. Yoğun sürüldüğünde ağızda yapışma yapabiliyor. Maalesef.. Ama renklerini capcanlı veriyor.  
Bu ruju ben sürdüğümde dişlerimi sarı gibi gösteriyor ve bu beni rahatsız eden bir durum oldu doğrusu. Onun için altına seftali tonlu bir ruj sürüp üstüne bunu sürdüğümde daha iyi sonuç verdi. o capcanlı pembe değilde, şeftali-pembe tonu dişlerimin bu sorununa biraz çözüm oldu diyebilirim.  
Bu markanın ürünlerini, çok uygun fiyatlı ürünler bir sonra ki yazımda bu markanın rimeliyle ilgili olucak. :) 
Fiyatı 7-10 TL arasında birşeydi. 

Musmutlu günler.
Sevgiyle.


2 yorum:

  1. Bu rujların ambalajlarını sevmiyorum bence en negatif yanı bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında plastiği epey sağlam bence :) Diğer plastik ambalajlara göre hemen kırılmıyor :D

      Sil