3 Eylül 2021 Cuma

İzledim - Nevertheless - Kdrama - 2021 #Dizi


Adı: Nevertheless, | I Know But 
Tür: Dram, Romantik, Gençlik 
Yönetmen: Kim Ga-Ram 
Senarist: Jung Seo (webtoon), Jung Won 
Bölüm Sayısı: 10 
Yapım Yılı: 2021 
Dili: Korece 
Ülke: Güney Kore

Konusu:
Dizi, birisi ile çıkmakla ilgilenmeyen Park Jae-Un (Song Kang) ile aşka inanmayan Yoo Na-Bi’nin (Han So-Hee) etrafında dönmektedir. İkili karşılaştıktan sonra birbirlerine karşı romantik hisler beslemeye başlar ve değişirler.


Yorumum:
Bu yaşımda genç okul kore dizilerini izlemeyi seviyorum. Bu dizi de aşk-ı yeni biten Nabi ile bol flörtlü ilişkileri olan Kang geçiyor.. Gerçekten izlerken kaç defa bırakmayı düşündüm. Nabi beni çok sinir eden bir karekter oldu. ( eminim izleyenlerin çoğu benimle aynı fikirdedir. ) Güzel sanata yönlendirme açısından iyiydi. Ama karekterler de büyük sıkıntı vardı. Soğukluk sinir edici derecedeydi. Kelebek aşkı Kang'ın daha samimiydi bana göre.. Bir de bu Kore'li kızlar geceleri içip sarhoş sarhoş evlerine giderken başlarına nasıl birşey gelmiyor ilginç. Türkiye'de böyle birşey olsa her akşam tv haberlerimiz taciz ve ölüm vakalarından geçilmez. Vaktiniz varsa izleyebilirsiniz ya da izlemeyebilirsiniz. Yine de siz bilirsiniz :D 



1 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog for İZLEDIM - NEVERTHELESS - KDRAMA - 2021 #DIZIa long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil