20 Ekim 2018 Cumartesi

İzledim - Birth Of A Beauty - Kdrama #Dizi


Orjinal İsmi: Minyeoui Tansaeng
Yönetmen: Lee Chang-min
Senaryo: Yoon Young Mi
Yapımcı: SBS
Yapım: Güney Kore - 2014
Tür: Dram, Romantik, Komedi


Konusu;
Han Tae-Hee(Joo Sang Wook) büyük bir şirketin mirascısıdır.Yaşadığı psikolojik şoklardan dolayı kırık kalp sendromu yaşamaktadır. Sevdiği kadını geri almak için çekici olmayan ve kilolu olan bir bayanı ,Sa Geum Ran(Han Ye-sul)'ın Ha Tae Hee tarafından güzel Sara'ya dönüştürmesini ,dönüşüm sürecinde Ha Tae-Hee'nin Sara'ya aşık olmasını anlatacak.

Yorumum;
Başlarda severek izlediğim bir dizi idi. Sonunu da sevdim aslında :) Ortalarda bir şeyler sıkmaya başlayınca kendimi biraz zorladım izlemek için :/ Gelelim diziye, 2014 yapımı olması sebebiyle biraz geç kalınmış bir dizi oldu benim için. Ama klişelerden vazgeçemeyen senaristler beni çok da şaşırtmadılar. Kaç yıl geçsede aynı şeyler oluyormuş demek dedim içten içe. Şimdi gelelim diziye, Çirkin ve kilolu bir kadın eşi tarafından aldatılır. O hırsla arabasına biner, ve araçla kaza yapar kız ölür, ama ölmüyor tabi. Değişim programında adı geçen doktorun evine gider, yalvarır yakarır ( ama doktor o değildir ) zayıflar estetik olur vs. Güzel bir kıza dönüşüp intikamı feci halde alacaktır. Ama kızımız hala eski eşine aşık ve sadıktır. Taki kazaya sebep olanın eski eşi olduğunu öğrenir ve olaylar ard arda gelişir. Mutlu sonla biten bir dizi olduğu için, sevdim. :)



0 yorum:

Yorum Gönder