26 Nisan 2015 Pazar

Organix Kayısı Yağı





Merhaba, bugun size Organix markasına ait  " Kayısı Yağı " ndan bahsedeceğim. Öncelikle ürünü eczanelerden, aktarlardan ve bazı marketlerden bulabilirsiniz.


Kayısı Yağı neymiş, ne işe yararmış, cilde faydaları nelermiş? Öncelikle bunlara bakalım..

Kayısı çekirdeğindeki bitkisel yağların damıtılmasından elde edilen kayısı çekirdeği yağı, özellikle cilt yaşlanmaları, cilt lekeleri ve cilt kırışıklıkları gibi cilt sorunlarına iyi gelmektedir. Kayısı çekirdeği değişik vitamin ve mineraller bakımından oldukça zengindir. Kayısı yağında A, D, E, K vitaminleri bulunur. Özellikle A vitamini cildi gençleştirici ve cilt kırışıklığı ve lekelerini yok edici özelliklere sahiptir. Sivilceler nasıl geçer sorusunun cevaplarından birisi de Kayısı yağı çekirdeği kullanmaktır. Kalsiyum, Magnezyum ve Selenyum gibi mineraller ve iz elementler bakımından da zengin bir sihirli iksir olan Kayısı çekirdeği yağı, özellikle kuru ciltlere iyi gelmekte ve kuru ciltli kişilerde görülen cilt yıpranmalarını engellemektedir. Haftada 2 kez cilt kırışıklıkları olan bölgelere uygulanan kayısı çekirdeği yağı cildi gençleştirir.Kayısı çekirdeği yağı aynı zamanda selülitli bölgelere uygulanırsa bölgesel zayıflama ve incelme çabalarınızda da faydalı olur. Kayısı çekirdeği yağının zayıflamaya doğrudan etkisi olmasa da selülit hücrelerini eritmekte ve selülite bitkisel çözüm olarak öne çıkmaktadır.
Kayısı çekirdeği yağının faydaları bunlarla bitmez. Kayısı çekirdeği yağının faydaları arasında selülit tedavisi de yer almaktadır. Eczanelerde ve aktarlarda kayısı esansı olarak ta sorarak temin edebileceğiniz kayısı çekirdeği yağı faydaları çok olan ama hiç bir yan etkisi zararı olmayan bir bitkisel tedavi solüsyonudur. Kaysı çekirdeği‘nin bazı kimyasal işlemlerle yağının damıtılmasından elde edilen yağın şişelenmesinden ibarettir. Kayısı yağı aynı zamanda kalsiyum, magnezyum, karotin ve betakaroten maddelerini içeriyor. Kayısı yağı yaşlanmayla ortaya çıkan kırışıklıkları azaltıyor.
Kayısı çekirdeği yağı nasıl kullanılır? Cildin doğal güzelliği için haftada bir gün, kuru ciltlerde ise günde bir defa deriye kayısı yağı sürülmesini tavsiye ediyoruz.



















Kayısı yağının bu kadar faydaları olduğunu bilmiyordum bende, ama kullanmaya başladığım da ürünü çok sevdim. Makyaj temizleme suyum bittiğin de ped pamukları ıslatıp üzerine de azıcık yağdan döküp temizliyorum hem nemlendiriyor hemde çok güzel temizliyor. Hafta da bir ya da iki gün temizlenmiş cildime gece yatmadan önce ped pamuk yardımıyla güzelce sürüp, masaj yaparak cildime yediriyorum.. sabah kalkdığım da yumuşacık bir ciltle kalkıyorum. Nemlendirme görevinde de çok başarılı. Sizin cildiniz için kullandığınız başka yağlar var mı? Yorum bırakmayı unutmayınız! Sevgiler..




7 yorum:

  1. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Kayısı yağını ben de kullanmıştım cildime ve çok sevmiştim canım. Takipteyim ben de sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
  3. Farklı bir markanın kayısı yağını kullanıyorum doğal ürünleri seviyorum.
    Bu arada takipteyim bende seni blogun çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. ben de cildimi nmlendirmek için arada kayısı yağı kullanıyorum. çok sevdiğim bir ürün.

    bu arada ben de blog'uma beklerim. :)

    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. daha önce hiç denemedim ama mutlaka denemek istiyorum organixin şampuanlarını kullanıyorum kayısı yağınıda mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil